Princess 01.348254.01.001 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.348254.01.001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

l*************@h********** 21-12-2023
Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Na ruim drie weken de Princess 348254 Smart Infrarood Panel Heater 540EL in gebruik te hebben, ben ik aangenaam verrast door de prestaties van dit apparaat. Mijn eerste indruk was meteen positief, vooral vanwege de efficiënte manier waarop het mijn werkruimte verwarmt.

Ik heb het paneel voornamelijk onder mijn bureau geplaatst voor plaatselijke verwarming van mijn benen. Dit heeft vooral tijdens koudere dagen gezorgd voor een comfortabele werkomgeving. De infraroodstraling zorgt voor directe warmte waar het nodig is, zonder de gehele kamer te verwarmen. Dit is een groot voordeel voor mij, omdat ik zo op energiekosten bespaar en toch geniet van de warmte waar ik die nodig heb.

Een ander aspect waar ik zeer tevreden over ben, is de bijbehorende app. Het gebruiksgemak van deze app is opmerkelijk. Ik kan het paneel eenvoudig op afstand aanzetten en de gewenste temperatuur instellen, zodat mijn werkplek al aangenaam warm is als ik arriveer. Daarnaast is het ook erg handig dat ik het paneel vanaf afstand kan uitschakelen, mocht ik dat eens vergeten zijn bij het verlaten van huis.

Al met al ben ik zeer tevreden over de Princess 348254 Infrarood Paneelverwarmer. Het is een ideale oplossing voor gerichte verwarming en de slimme functies via de app voegen echt iets toe aan mijn dagelijkse comfort. Een echte aanrader voor wie op zoek is naar een efficiënte, gebruiksvriendelijke verwarmingsoplossing.

Age 18-12-2023

Efficiënte warmteoplossing voor thuiswerken

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Ik ben zeer tevreden met mijn Princess 348254 Slimme infrarood paneelverwarming, die zich heeft bewezen als een handige en efficiënte toevoeging aan mijn thuiswerkruimte. Deze slanke verwarming biedt niet alleen gerichte warmte, maar integreert ook naadloos met Google Home en heeft zijn eigen handige app.

Wat deze verwarming echt opvallend maakt, is de compatibiliteit met Google Home. Met spraakopdrachten kun je de temperatuur regelen zonder van je werkplek op te staan. Dit biedt niet alleen gemak, maar draagt ook bij aan de energie-efficiëntie van het systeem. Daarnaast is de eigen app van Princess een waardevolle aanvulling, waardoor je de verwarming vanaf je smartphone kunt bedienen, zelfs als je niet thuis bent.

De installatie van de Princess 348254 was eenvoudig en probleemloos. De duidelijke instructies zorgden ervoor dat ik het apparaat snel in gebruik kon nemen. Het slanke ontwerp maakt het ook esthetisch aantrekkelijk en het past goed in elke moderne omgeving.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn Princess 348254 Slimme infrarood paneelverwarming. Het biedt niet alleen effectieve warmte voor mijn thuiswerkruimte, maar de slimme functies maken het een waardevolle investering voor iedereen die op zoek is naar een geavanceerde, flexibele en gebruiksvriendelijke verwarmingsoplossing.

Pluspunten

• Zuinig
  • Google Home

klaasdrenthe 18-12-2023

gemakkelijke, snelle bijverwarming

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Ik mocht deze infraroodverwarmer, Princess 348254 Smart Infrarood Panel Heater 540EL, enkele weken testen.

De voorkant is een strakke witte plaat, welke heel makkelijk op 2 vloersteunen te plaatsen is. Je hoeft alleen maar per steun een klemschroef aan te draaien en het paneel zit vast.
Jammer dat er geen vilt of rubber aan de onderkant van de vloersteun aangebracht is. Nu heb je iets meer kans op krassen op je laminaat of parket.

Er is een handzame, eenvoudige afstandsbediening meegeleverd, echter zonder de benodigde 2 AAA batterijtjes. Die moet je zelf nog aanschaffen.

Voor het eerste gebruik moet de afstandsbediening gekoppeld worden aan de verwarmer. Gelukkig is in de compacte, meegeleverde handleiding beschreven hoe dit moet. Het koppelen gaat snel en eenvoudig.
Wel is het minder handig dat je op de afstandsbediening en op de verwarmer niet direct kan zien op welke temperatuur de verwarmer ingesteld is en of hij op de ingestelde temperatuur is. Dit kun je alleen op het bedieningspaneel met voeler rechtsboven aan de achterkant van de verwarmer zien.
Als je dit verwarmingspaneel aan de muur gemonteerd hebt, met de voorgemonteerde beugels en sjabloon, is het waarschijnlijk nog lastiger om de temperatuur af te lezen. Zeker als het paneel onder een vensterbank of wat hoger aan de muur gemonteerd is.
Zelf geef ik de voorkeur aan een display aan de voorzijde, waarbij de ingestelde en werkelijke temperatuur zichtbaar zijn. Ook al verstoort dit misschien het strakke design van de voorkant.

De verwarmer warmt snel op en is snel op temperatuur. Je voelt de warmtestraling als je er dicht bij bent. Wat wel op valt is dat als je de verwarmer op bijvoorbeeld 30°C instelt, de temperatuur wel door kan schieten naar 35°C (wat de display aan de achterkant aangeeft). De temperatuur daalt dan wel weer langzaam naar rond de 30°C.

Het verwarmingspaneel is ook via de Princess Home App te bedienen. Deze is gemakkelijk te installeren en wijst zichzelf in de bediening.
Het was een paar keer proberen voordat de verwarmer contact maakte met de app. Maar dat is ook gelukt.
Na het openen van de app krijg je een overzicht van alle aan de app gekoppelde apparaten. Na het aantikken van het juiste apparaat, duurt het even, circa 5 seconden, voordat je deze paneelverwarmer in de app kunt bedienen. Je kunt de timer instellen, temperatuur instellen, actuele temperatuur aflezen.
De app werkt ook als je niet thuis ben, waar je ook onderweg of vanaf je werk de verwarmer kunt bedienen, als deze aan staat.
Doordat je je smartphone meestal bij de hand hebt, is de bediening via de app duidelijker dan via de meegeleverde afstandsbediening.

Al met al een handige bijverwarming met ruime bedieningsmogelijkheden.

Pluspunten

• via app bedienbaar
  • maakt geen geluid
  • geeft snel plaatselijke warmte

Minpunten

• geen batterijen meegeleverd
  • geen vilt of rubber onder de vloersteunen
  • bedieningsdisplay aan achterkant

w*******@g******** 15-12-2023
Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Dit mooie paneel mocht ik een paar weken testen. Ik was altijd al benieuwd wat voor warmte infrarood zou geven in een ruimte. Gezien ik vaak thuiswerk leek mij dit erg handig voor onder mijn bureau. Het formaat past er goed onder en de handig en makkelijk te monterem voetjes zijn stabiel. Ik heb hem zonder handleiding direct aangezet en de daarbij horen de app geïnstalleerd. Dat ging erg makkelijk allemaal en snel. Ik vind het erg handig dat dit via een app te bedienen is. De bij geleverde afstandsbediening werkt natuurlijk prima maar mijn telefoon heb ik toch vaak bij de hand. En op afstand het paneel aanzetten is toch wel fijn. Ik breng de kids naar school en op de terug weg zet ik hem alvast aan. Dan is het alvast lekker warm zodra ik begin met werken. Het geeft wel echt directe warmte op je benen en de ruimte onder je bureau. Het verwarmt niet de ruimte compleet. Maar voor thuis werken en dan niet je hele huis te hoeven verwarmen is het een ideale oplossing. Ik heb hem ook getest in de wasruimte om te kijken of de was sneller droogt en deze koude tijden. En dan is de time functie ideaal. Dan zet je hem 2 a 3 uurtje aan en de was is echt een stuk droger dan dat het moet drogen aan de lucht. Een droger droogt sneller natuurlijk maar ik doe niet alles in de droger. Conclusie is dat ik het een handige toevoeging vindt in een kleine ruimte zoals een werkkamer. Er is nog een mogelijkheid om hem aan de muur te bevestigen maar dit is voor mij nu geen optie.

Paulus1961 11-12-2023

prettige warmte-afgifte - aanrader

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Afgelopen weken heb ik de Princess 348254 Smart Infrarood Panel Heater 540EL mogen testen. Het paneel is wit, en ziet er strak en modern uit. De heater kan neergezet of opgehangen worden. Ik heb ervoor gekozen om hem neer te zetten, extra verwarming binnenshuis. Het paneel staat tegen de wand onder mijn bureau, neemt weinig extra ruimte in beslag omdat hij dun is. Door de straling van het paneel blijven mijn voeten en benen aangenaam warm. Hij is niet verrijdbaar, wel verplaatsbaar (lichtgewicht).
Het paneel was bij ontvangst zorgvuldig verpakt; de voetjes, schroeven voor de wandmontage en de gebruiksaanwijzing waren in karton meegeleverd.
Het bevestigen van de voetjes is eenvoudig; echter de schroeven gaan wat stroef dicht, gemist wordt een rubbertje onder de voetjes om de vloer te beschermen.
Het bedieningspaneel is eenvoudig en netjes aan de bovenzijde geplaatst.
De kamertemperatuur volgens het display lijkt een paar graden hoger te zijn dan in werkelijkheid het geval is. Het paneel dus een paar graden warmer zetten.
De app heb ik niet gebruikt. De timer kan voor hele uren worden ingesteld, de resterende tijd is zichtbaar op het scherm.
Al bij de eerste keer in gebruik was ik erg enthousiast over dit product. Het is gebruiksvriendelijk, straalt prettige warmte af en bij koudere dagen is het fijn om erbij in de buurt te zitten

Pluspunten

• verwarmt goed
  • energiezuinig
  • verplaatsbaar
  • gebruiksgemak verwarmen
  • keuze wandmontage of voetjes

Minpunten

• schroeven moeilijker los

i*****************@g******** 09-12-2023

Plaatselijke warmte!

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Ik mocht de Princess infrarood heater testen!
Hij ziet er mooi strak wit uit. Op de foto staat hij in landscape modus. Ik heb hem in een vrij kleine ruimte gebruikt, en heb hem een kwart slag gedraaid. Kon prima!
Hij is snel warm en gemakkelijk in gebruik. Het kan met een app, afstandsbediening of met de knopjes. Maar aangezien je toch dichtbij zit (hij verwarmt niet veraf), zijn de knopjes voldoende.

Pluspunten

• wordt snel warm
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• verwarmt maar 1 kant van je lijf
  • geen batterijen meegeleverd

Mark1994 08-12-2023

Bevalt goed maar nog wel prijzig

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Product ziet er mooi uit en is handig in bediening met de app en heel simpel te bedienen. Voordat ik begin met werken op onze studeerkamer zet ik hem alvast even aan zodat die warm is voordat ik begin met werken. De timerfunctie is ook handig want zo vergeet ik hem niet uit te zetten na een dag werken.

Het is de 1e keer dat ik een infrarood Heather gebruik. Hiervoor gebruikten we een elektrisch kacheltje om de studeerkamer te verwarmen. We hebben zonnepanelen en zo hoef ik alleen de studeerkamer te verwarmen d.m.v. elektriciteit. Echter, een elektrisch kacheltje vreet energie en dat is met dit paneel een stuk minder, beter voor de portemonnee. Nu zetten we de elektrische kachel alleen aan als het een stuk kouder is geworden in de ruimte en door dicht bij het paneel te blijven zitten voelt het aangenaam aan.

In combinatie met de elektrische kachel top. Het paneel zelf alleen is zeker niet voldoende om de ruimte te verwarmen maar daar is die dus ook niet voor bedoeld.

Een goede toevoeging dus van de studeerkamer om het aangenaam te houden terwijl de rest van het huis niet verwarmd hoeft te worden.

Pluspunten

• Goede toevoeging als extra verwarming
  • Gebruiksgemak met de app

Minpunten

• prijzig

f************@g******** 08-12-2023

Bijverwarming met makkelijke app en afstandsbediening

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Deze Princess Infrared Panel Heater heb ik mogen testen. Je kan kiezen of je deze als sta-model of wandmodel gebruikt. Bij ons op kantoor onder het bureau was het perfect als sta-model, hier stond hij tegen de muur aan en kon er niets tegenaan lopen of komen. Het paneel wordt goed warm en is vrij groot. Eenmaal geïnstalleerd, wat neerkomt op stekker in stopcontact en even op een knopje drukken om de afstandsbediening te linken, kan je al aan de slag. De app koppelen is ook met een druk op een knop gebeurd. Eerlijk gezegd maakte de app voor ons daarmee de afstandsbediening overbodig. De app is echt super, alle functies zijn hieruit makkelijk in te stellen en te gebruiken. Het paneel zelf zou ik in een slaapkamer, woonkamer of andere ruimte waar veel gelopen wordt aan de muur hangen. Vanwege de manier van verwarmen is het namelijk het best als het op je gericht is. Bij ons op kantoor onder het bureau was het geen probleem om neer te zetten omdat het daar niet in de weg staat en dan lekker warm wordt.

Pluspunten

• App bediening
  • Zuinige bijverwarming

Minpunten

• Vrij groot voor een stamodel bv woonkamer

p************@h********** 05-12-2023
Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Ik heb deze verwarming een paar weken mogen testen. Wij waren niet bekend met dit soort verwarming, en daarom was de gebruiksaanwijzing voor ons wat te summier. Het was handig geweest als er iets meer in had gestaan over hoe een infrarood verwarming werkt. Ook het koppelen van de afstandsbediening was niet goed omschreven, uiteindelijk wel gelukt. De warmte kan ingesteld worden tot 37 graden. Dit lijkt in eerste instantie erg warm, maar dat is wel de prettigste stand. Ons grote bezwaar was dat het paneel heel erg warm -zeg maar heet- wordt. Met huisdieren is dat een probleem als het op de grond staat. Om te testen boor je geen gaten, maar dat is wel de beste manier deze verwarming te gebruiken. Aan de wand heb je denk ik optimaal profijt. Het werkt als een terrasverwarming, je verwarmt geen lucht maar alleen je lichaam. De warmte is erg fijn, dat is een plus. Maar omdat het op straling werkt mag de afstand tot de verwarming ook niet te groot zijn. Op de grond staand is het een erg groot object. Als je hem niet aan de wand hangt zou de helft van het formaat handiger zijn. Aan de wand en niet te ver weg is het een ideale verwarming voor plaatselijk verwarmen, dan is het ongetwijfeld heerlijk.

Monique Kropman 04-12-2023

strak design met aangename warmte

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Via review heb ik dit product getest omdat ik benieuwd ben of het voldoende verwarmt op mijn werkkamer als ik achter de computer zit. Het panel is makkelijk te plaatsen (zowel hangend als staand met bijgeleverd materiaal). De bediening met afstandsbediening is dan ook fijn als het onder je bureau staat. Het panel geeft aangename warmte, je moet de temperatuur echter wel op minimaal 25 graden zetten om goede warmte te voelen. Ook dien je het redelijk dichtbij te plaatsen. Als het panel in het zicht staat, stoort dat niet; ziet er strak wit uit, valt niet op.

Pluspunten

• mooi design
  • afstandsbediening
  • eenvoudig te plaatsen

Minpunten

• vanaf 25 graden voelt het aangenaam

w*****@b********** 04-12-2023
Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Ik heb dit apparaat mogen testen voor review.nl. Wat een heerlijk apparaat. Tegen de witte muur valt hij bijna niet op. Ik heb hem op de studeerkamer staan. Als ik verwacht daar heen te gaan zet ik vooraf even met de app de verwarming aan en is het heerlijk om daar te zitten. Hij geeft dat echt heel snel heerlijke warmte. Hoe dit kan met slechts 540 watt is onvoorstelbaar. met de thermostaat houd hij dan de temperatuur constant. Dus als het warm genoeg is blijft hij stabiel.

marco4mail 03-12-2023

Fijn strak slim paneel, aanrader!

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Ook ik mocht dit paneel een aantal weken testen. Ik heb hem op de kleinste slaapkamer gezet waar ik ook veel thuis werk. Het is een mooi strak paneel en heeft de mogelijkheid om opgehangen te worden tegen de muur. Maar met de bijgeleverde pootjes ook prima weg te zetten.

Hij warmt snel op, maar je moet er wel bij in de buurt zitten. De warmte voelt erg aangenaam.

Met de app bedien je het paneel ook heel eenvoudig. Temperatuur hoger/lager. Je stelt een timer in of zet een schema aan wanneer je wenst dat het paneel vanzelf aangaat.

Met deze paneelverwarming kun je energiezuinig zorgen voor aangename warmte in een kleine kamer. Als ik hem zelf zou kopen zou ik hem zeker tegen de muur aanhangen.

Pluspunten

• App bediening
  • ophangmogelijkheid
  • design

Minpunten

• hij moet wel in de buurt staan voor de warmte

Mohamed review.nl 29-11-2023

Infrarood paneel voor kleine ruimtes

Geschreven voor: Princess 01.348254.01.001

Ik heb de Princess infrarood paneel enkele weken mogen uitproberen, en ik ben aangenaam verrast. De warmte die dit paneel verspreidt is comfortabel en voelt natuurlijk aan. Het design is strak en past goed in mijn interieur. Wat me echt opviel, is de efficiëntie. Het paneel warmt snel op en zorgt voor een gelijkmatige verdeling van de warmte in kleinere ruimtes. Helaas merkte ik dat in grotere ruimtes de prestaties wat minder zijn, waar het paneel moeite lijkt te hebben met het handhaven van een optimale temperatuur. Ondanks dit, blijft het energieverbruik verrassend laag, wat een positieve impact heeft op mijn energierekening. Het is ook handig dat je de temperatuur kunt instellen op 37 graden, hoewel dit vaak niet haalbaar bleek en ik meestal een comfortabele 24 graden bereikte. Kortom, een aanrader voor wie op zoek is naar een effectieve en energiezuinige verwarmingsoplossing, vooral in kleinere ruimtes.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Geluidloos

Minpunten

• Minder effectief bij grote ruimtes